środa, 25 października 2017

Nie samym szyciem Mitania żyje ?





                                                Cześć Kochani Mili Moi : )))

To,że tytuł dzisiejszego posta mógłby sugerować iż milusińscy odpuścili to nic bardziej mylnego...Oni nie odpuścili,mało tego,jeszcze jakby przybrali ostatnio na sile ; ) Przez ostatni miesiąc chcieli nie tylko więcej i więcej ale i większych gabarytów !!! Jednak pomimo tego,że chwilami ogarnia mnie pomroczność,pamiętam o tym,że ostatnio wspominałam coś o produktach kompletnie nie szyciowych. Dziś choć kilka migawek dekoracji domowych powstałych przy dużym udziale mojej drugiej połówki : )



















I tutaj nastąpi część druga naszego dzisiejszego spotkania bo choć napisałam,że nie samym szyciem żyję to jakoś tak nie potrafię przejść nad tym zupełnie obojętnie. Trochę się tego znowu namnożyło a poza tym mam przeczucie,że jak dziś tego nie pokażę to pewnie nie pokażę już tego nigdy ; ) W końcu za chwilę święta,których mroźny oddech czuję na plecach nie od dziś więc pewnie najbliższe posty będą traktowały właśnie o tym.  


















Jak widzicie moi drodzy na powyższych obrazkach : historia lubi się powtarzać ; ). Niektórych tworów nawet  nie pokazuję bo są identyczne jak to już ongiś bywało. Ale żebym nie miała aż tak bardzo monotonnie to znalazł się taki jeden Franek co to sprawił,że nie zaziewałam się na strzępy jak te moje śpiochy ; ). Frankowi zamarzyło się TIPI : )
















Dla tych,którzy już dawno temu z pieluch wyrośli też się coś znalazło-wszystkie pory roku ; )













Ach,byłabym zapomniała,że powstała jeszcze torba,której nie zawaham się tutaj użyć jako klamry spinającej tego kompletnie pogrążonego w chaosie posta...Posta,który tak naprawdę powinien mieć tytuł : wszystko w jednej torbie: )



Ściskam Was bardzo mocno i przepraszam za ten bałagan : )))). Buziaki : )***

                                               Wasza M : )

24 komentarze:

  1. Witaj! Oglądam Tój blog z zainteresowaniem, podziwiam uszytki są cudne :) Jestesmy z tej samej okolicy :) Bardzo mi się Twoje dynie spodobały i czy masz na nie jakiś wykrój czy szyjesz z koła i ściągasz od góry ? Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo : ) Miło mi gościć niezwykle zdolną koleżankę,że tak powiem ziomalkę : )Te dynie są akurat szyte z wykroju,jeśli chcesz wykrój to odezwij się na maila chętnie podzielę się wykrojem. Ale mam też takie z koła i są równie fajne a może nawet i fajniejsze i mniej pracochłonne : ) Pozdrawiam i ściskam : )

      Usuń
  2. Same wspaniałości pokazujesz! Podziwiam wszystkie Twoje prace, są prześliczne i mistrzowsko wykonane! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo matko! Super! Wszystkie Twoje prace są genialne, ale te ptaszki urzekły mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo i znowu mnie zastrzelilas :)) Aleez Cuuudowne dekoracje do domu :)) Zakochac sie mozna :)) Szyjatka Nieeesamowite ,dopracowane i tak Cuuudne :)) Tipi Podziiiwiam ,to jest wyzwanie :))) A Torba Piekna :)) Ojjj mozna podziwiac i podziwiac :)) Monis powiedz prosze ,czy takie ptaszki ciezko uszyc ??? :) Dasz mi jakas wskazowke ,najmilej na emaila :)) Bylabym Ci Baaardzo wdzieczna :)) Pozdrawiam Was Kochana Cieplutko :))) Ciesze sie ,ze Jestes !!! :) Buuuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka : ) Dzięki kochana : ) Ptaszki są trochę skomplikowane i mnie udało się za drugim podejściem bo po pierwszym tak się zniechęciłam,że przez rok nie próbowałam ponownie ale może po prostu miałam gorszy dzień ? Postaram się wysłać ci wykrój,sory że dopiero teraz ale gorączka przedświąteczna trwa w najlepsze i nie wyrabiam zakrętów ; ) Buziaki : )***

      Usuń
    2. Hej Monis Dziekuje Pieknie :)) Nic sie nie stalo ,ze dopiero teraz. U mnie teraz szydelko w ruchu nadal ,wiec troszke sie dzieje tez :)) Alee na pewno te ptaszki sprobuje ,a Ty mysle ,ze po prostu mialas slabszy dzien :))) Po tych teraz ptaszkach widac ,ze sa Idealne Cuuudne :))) Uwazaj tam na siebie ,nie zajedz sie !!!! :)) Buuuuuziaki :)

      Usuń
    3. Obiecuję,że postaram się nie paść na pysk ; ) Buźka : )*

      Usuń
  5. Ależ pracowita mróweczka z Ciebie Moniczko:) Wszystkie prace takie piękne i kunsztownie wykonane:) Jestem pełna podziwu. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko : ) Jak widziałam Ty również nie leniuchujesz : ) Buziak : )*

      Usuń
  6. Monia no super, ja nie wiem Ty w ogóle śpisz? cuda, cuda cuda;) dobrego dnia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję : ) Śpię i o dziwo nawet póki co nie zarwałam jeszcze ani jednej nocy ale to pewnie cisza przed burzą ; ) Buziaczki : )*

      Usuń
  7. Wow, jakie tu cudowności :) Ale domki wymiatają !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga,w imieniu moim i mojego nadwornego stolarza amatora : )

      Usuń
  8. Domki piękne. I kotki szyciowe mnie zachwyciły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko,ty to chyba masz jakiś super ekstra doładowanie-tyle rzeczy tworzysz i jedno piękniejsze od drugiego!
    Tipi- szacyn!!!
    A te domki jakie śliczne!!!!
    Uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,dziękuję ale jak obie wiemy i Tobie ekstra doładowania nie brakuje : ) Buziaczki : )*

      Usuń
  10. Moniczko jedno słowo FANTASTYCZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty "szarpiesz" robotę, matulu!!!! tyle prac i jeszcze nie wszystkie pokazujesz! Cuda cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko : ) To prawda,niektórzy to się śmieją,że szarpię tę robotę jak Reksio boczek ; ). Ale co ja na to poradzę,że to po prostu kocham : ) Buziaczki : )*

      Usuń