czwartek, 8 marca 2018

Chwila relaksu i cisza przed burzą ; )





W ostatnich dniach mogłam się trochę porelaksować i stworzyć kilka nowych dekoracji. Z pewną taką nieśmiałością chwyciłam również za igłę oraz mulinę i odrobinę powyszywałam,bo słowo haft było by tutaj nadużyciem z mojej strony ; ). W planach miałam jeszcze co najmniej drugie tyle pomysłów do zrealizowania ale ta chwilowa cisza okazała się ciszą podejrzaną. Dziś od rana rozpętała się burza,więc z dalszego relaksu nici i najprawdopodobniej jaja ze styropianu co to miałam je ozdabiać jutro pozostaną łyse,jak je jakaś tam chińska fabryka stworzyła. Jutro ostro do pracy : powrót do drobiu i tym podobnych około wielkanocnych drobiazgów ; )

























Wszystkim Kobietom z okazji naszego święta życzę żebyśmy zawsze były piękne,twórcze i szalone !!! A teraz już uciekam bo mąż wrócił do domu : )*

                                       Do miłego,wasza M : )*

6 komentarzy:

  1. A u Ciebie Kochana znooowu same Cudenka :)) Normalnie jak Tobie nie zazdroscic Talentu !!! Nooo jaaaak ?! :P :))) Wyszywanie Pieknie Ci wyszlo :)) Cudne prace Monis :)) Kochana Wszystkiego Najlepszego jeszcze dzisiaj Zycze Ci !!! :)) Aby dzisiejszy i kazdy inny dzien byl Piekny Wyjatkowy dla Ciebie !!!:)) Buuuuuuuuuuuuuziaki posylam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów cudowności pokazujesz, Moniczko!!! Podziwiam szczególnie tę kokoszkę siedzącą na brzegu szafki! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale powiedz, tylko tak szczerze, skończą Ci się kiedyś pomysły czy Ty jako ta studnia bez dna, z której można nieustająco czerpać? ;) Zające są przesłodkie, choć nie z czekolady. Wszystko jest cudne! Uśmiech z buzi nie schodzi, nawet kiedy przestaje się już patrzeć na te wszystkie urocze drobiazgi. Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie tu u Ciebie! Śliczne, stylowe dekoracje :) Masz talent, bardzo ładne wykonanie i haft. Najbardziej mi się spodobały króliczki, bo chyba mam do nich po prostu taką słabość :)

    Ja też się pochwalę i zapraszam do mnie gdzie stworzyłam kilka wiosennych akcentów i uszyłam poduszki w kwiaty z suszonymi kwiatami!

    Do środka dodałam suszonych płatków róż:

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwierzaczki przesłodkie:) Pozostałe dekoracje równie zachwycające:) Jestem pełna podziwu dla Twojej pracowitości Moniczko:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dekoracje stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń