niedziela, 23 czerwca 2019

Letnia paleta barw,kilka drobnych prac i : chwilowo nieczynne z powodu urlopu ; )





Witam serdecznie,cześć wszystkim : ) . Wiem,wiem,znowu narozrabiałam...Czas nadal nie chce być z gumy a i ja na starość chyba po prostu robię się leniwa ? Takie przynajmniej czasem odnoszę wrażenie,hm,przyjdzie przywyknąć ; ). Ale ale,co było a nie jest jak to mówią,nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem ; ). Dziś siedząc na walizkach piszę do Was Najmilejsi te kilka słów.W pracowni działo się sporo aczkolwiek w większości były to twory powtarzalne więc nie będę nudzić. Czasem zdarzyło się coś nieco odmiennego,jak choćby para owieczek dla hodowców tych zwierzątek( Jezusku brodaty,dzięki ci za autokorektę,napisałam hodowców przez ch,była by siara na całą Polskę;),a panie od polskiego to by się w grobie przewróciły,gdyby nie żyły,ale na szczęście wszystkie żyją i mają się świetnie,z czego się niezmiernie cieszę bo wszystkie były i są super ). Wracając do owieczek :







Jak to latem bywa,zdarzył się też jakiś brzęczący owad:



Tradycyjnie serduszka,bo serduszka być muszą  :






A teraz przejdę do tytułowej letniej palety barw,która zagościła w moim domku. 



Nad kominkiem zawisł wieniec na kole od starego roweru :







Rodzinną galerię zdjęć wzbogaciłam o shuttersy :





 Na nich dyndają się serduszka uszyte z lnu od mojej Violi i ozdobione gipsowymi odlewami od Agi -Dziewczyny,wielkie dzięki : )**W tym miejscu chciałam również podziękować Szymonowi za przepiękny prezent,na który tak naprawdę to ja średnio zasłużyłam...Nie odzywam się miesiącami,olewam bliższych i dalszych znajomych,e tam ogólnie szkoda gadać ; ). Tym bardziej dziękuję : )**

A teraz kilka ujęć z letniego ogrodu,który dopiero tydzień temu został przeze mnie z grubsza ogarnięty po zimie,lol,no tak,wcześniej albo szycie nie pozwalało albo choroba i wyszło jak wyszło...Ale w sumie wyszło dobrze,normalnie czuję się jak kot,znowu spadłam na cztery łapy ;)

 



















Na tarasie rozgościł się nowy stół wykonany przez mojego Mareczka : )*





Kwiatki wyhodowała moja Mamunia : )* Niebawem do stołu dołączą ławki,mam nadzieję i jeszcze coś,ale o tym następnym razem.



Jutro o czwartej rano wyruszamy na szalony trip. Czemu szalony ? No może dla tego,że wyruszamy z centrum Wielkopolski do Zakopanego,następnie z Zakopanego sadzimy prosto na Trójmiasto i jak dla mnie to jest coś nowego,bo będąc tą szczęściarą,która mieszka sobie pośrodku Polski zawsze miałam wszędzie tak samo blisko,lub tak samo daleko jeśli tego posta czyta jakiś pesymista ; ). W drodze powrotnej z Trójmiasta nie byli byśmy sobą gdybyśmy nie odwiedzili naszego ukochanego Torunia : ). Tymczasem życzę wszystkim równie szalonych albo jeszcze szaleńszych wakacji. A wszystkim Janom,Jankom i Jasiom tego świata życzę wszystkiego co Najlepsze na świecie,Kocham Cię Tatusiu : )*



                                      Wasza M : )*************

20 komentarzy:

  1. Mitania!! Jak zwykle wszystko SUPER!!🤗🤗🤗 Jesteś bardzo pomysłowa osoba!! Pięknie u Ciebie!! Kolorowo!! I w domu i w ogrodzie!!! Stół!! Super!!! 🤗🤗🤗 Szymon dziękuje za pozdrowienia!!!!!🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kochana u Ciebie ❤️ stół cudny i ten kolor... Zakochałam się ❤️😍Pięknego wypoczynku raz jeszcze😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gosieńko😍 dzięki wielkie, wypoczynek się udał, już jestem w domku i palę się do roboty 😁😉buziaczki dla was😘😘😋

      Usuń
  3. Aj,te owieczki są przesłodkie!!!!
    Tyle się u ciebie szyciowego dzieje,zawsze!!!
    Przyjemnego urlopu Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana😁urlop udany, od wczoraj już w domku i już mnie rączki swędzą 😆buziaczki😘

      Usuń
  4. Owieczki i pozostałe dekoracje wzbudzają zachwyt. Wszystko dopieszczone w najmniejszych szczegółach😍 Twój ogród Moniczko jak z bajki🌹 Pozdrawiam i życzę udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko😊urlop udany,szkoda że tak szybko minął,teraz ciężko się odnaleźć,ale z drugiej strony już coś by się chciało stworzyć, więc pewnie jutro puszczę wodze fantazji😁😉buziaczki😘

      Usuń
  5. Zachwycające prace i cudny ogród! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie tu jak zawsze kochana ;-) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuudowne prace ,dekoracje jak i stol na dworze Cuuuudo Kochana :))) Mam nadzieje ,ze urlop nadal trwa ,albo ze udal sie Idealnie :)))) Co do slownika ojj tak czasem ratuje zycie hahah :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))) Sciskam Mocno Buuuziaki !!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej : ))) Urlop się udał,najlepiej w tym roku wyszła na tym Jagoda bo po tygodniu jak wróciliśmy do domu pojechała znowu na tydzień nad morze,takiej to dobrze : ). Mam nadzieję,że u was też wakacje przebiegają super,buziaki : )***

      Usuń
  8. Monia dekoracje jak zwykle cacuszka ale foteczki bajeczne ;)
    i ten klimat Twojego domu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem od czego zacząc tyle pięknych dekoracji zrobiłaś :) Widać , że serce spełnia się nie tylko w domu ale również w ogrodzie i rozumiem , że ten czas z gumy być nie może ale to , co stworzyłaś koi duszę więc jest to przysłowiowe coś za coś . Przedmioty i prace same się nie tworzą a wszystko wymaga energii i czasu dlatego masz go tyle ;-* Buziaki kochana i czekam na dalsze cuda

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kochana :)) Pragne Ci przypomniec ,ze wakacje juz sie skonczyly :))) Wrzesien sie zaczal ,aa wiec i czas bys sie odezwala :)))) Sciskam Cie Mocno Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. O u Ciebie też zobaczyłam domek :) No właśnie z tym czasem to dziwnie... Nie rozciąga się. Prace świetne, ogród piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. O u Ciebie też zobaczyłam domek :) no właśnie z tym czasem to dziwnie jest... niestety nie rozciąga się. Prace świetne, ogród piękny.

    OdpowiedzUsuń