poniedziałek, 24 grudnia 2018

Cudownych Świąt Życzę Wam : )*





Nawet nie wiecie jak to jest fajnie wiedzieć,że jeszcze tutaj zaglądacie : ). Micha mi się cieszy OGROMNIE : ))))))))))). Dziękuję Wam że dotrwaliście ze mną do kolejnych świąt : ). Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo pracowite a choroba,która nękała mnie cały listopad plus początek grudnia nie ułatwiała szycia i gdyby nie pewien dobry elf to pewnie było by kiepsko. A tak udało się pobić gwiazdkowy rekord z zeszłego roku i oto taaaadaaaam,las choinkos :











A że nie samymi choinkami człowiek żyje to teraz nastąpi ciąg dalszy,nieco bardziej zróżnicowany :























Jakimś cudem udało mi się także wykonać kilka projektów do naszego domku :























Ale z tego koleżki jestem chyba najbardziej dumna. Mój własny,prywatny Rudolf,ponad metr wysokości,poza tym 100 procent recycling ; ) :



Na deser,dla tych co jeszcze nie zwariowali z nudów kilka świątecznych fotek,tak dla odmiany ; ):















Kochani,już dziś Wigilia : ) Życzę Wam samych radości na te Święta,niech magia będzie z Wami : ). Na Nowy rok życzę Wam samych twórczych dni i wielu inspiracji : ). Dziękuję moim szalonym koleżankom : Adze,Gosi,Beacie,Marlenie i wielu innym za cudowne prezenty sercem wyczarowane : ). Przytulam Was wszystkich,wszyściutkich mocno : )

                                                 Wasza M : )*

 

14 komentarzy:

  1. Monika!!!! Wszystko super!!! Metrowy przystojniak!!!! Rewelacja!!!🎄🎄🎄Jak to Szymon mówi!!! Same arcydzieła!!! Wesołych świąt!!🎄🎄🎄 Tak pięknie udekorowany!!! Domek!! To święta będą udane!!!!🎄🎄🎄🎄🎄Pozdrawia Po serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne choinki opanowały Twój dom Moniczko:) Zachwycające prace wyszły z spod Twoich rąk:) Wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, podziwiam Twoje prace, Moniczko!
    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,dziękuję ogromnie i pozdrawiam cieplutko : )

      Usuń
  4. Ale cuda, oczu nie mozna oderwac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko, bardzo spóźnione, ale najszczersze życzenia Ci przesyłam. Już nie świąteczne, a noworoczne - niech Ci się wiedzie, plany realizują bez przeszkód, a zdrowie i okoliczności dopisują.
    Ozdoby jak zawsze cudne. Ty to potrafisz stworzyć klimat. Ale Rudolf, Rudolf, ten to skradł moje serce! Jaki on piękny jest :). Cudo!
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu,cieszę się że cię widzę : ) Buziaki ogromne : )***

      Usuń
  6. Witaj Moja Kochana !!! :)) Bylam u Ciebie wczesniej ,ale i bylam wtedy tak chora ,ze sil braklo na myslenie i pisanie. Aleez ja Uwielbiam te Twoje prace!!! :))) Cuudowne ,dopracowane noo napatrzec sie nie moge !!! :)) Ciekawe co teraz tam Pieknego robisz :)) Wracaj tu do nas Kochana !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko !!! Sciskam Mocno Cie Monis !!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,mam nadzieję,że już wszystko dobrze u ciebie i ściskam was mocno : )*

      Usuń
  7. Ogladam i sie zachwycam :0) gdyby znudziły Ci sie te łyżwy to ja chetnie wymienię na inne rękodzięło. U mnie na blogu jest meil, napisz jeśli masz ochotę ;) las choinkas - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie : )Jak tylko złapię jakąś wolniejszą chwilę to na pewno się odezwę i stworzę dla Ciebie łyżwy : ) tymczasem pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia : )

      Usuń