czwartek, 9 stycznia 2014

wielce udane łowy

Niedzielne łowy materiałowe udały się bardzo,kilometry materiału na "ciałka"zakupione.Jednak większą część tkanin zamówiłam tym razem drogą internetową i wiecie co?wczoraj wieczorem dostałam paczkę!Zawsze bałam się zamawiania tkanin w ciemno gdyż wolę sprawdzić jej jakość dotykiem ale w końcu zdecydowałam się zaryzykować.No i się nie zawiodłam jakość tkanin bardzo mnie zaskoczyła,pozytywnie oczywiście.Materiały są przepiękne,w dobrej cenie,polecam firmę TEXTIL-MAR .Fachowa,miła obsługa i mega szybka wysyłka.Moje króliki i anioły będą również zadowolone z pięknych kiecek,zatem do roboty!fotki dodam jutro wieczorem jak wróci moja córka,gdyż ponieważ co tu będę ściemniać,ja po prostu jeszcze nie ogarniam,odrobina techniki i Mitania się gubi.Tym czasem pa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz