poniedziałek, 23 grudnia 2013

Przedświąteczne szaleństwo!

   Jak tam Wasze przygotowania do świąt? Pewnie idą pełną parą. Ja w sobotę wreszcie poczułam magię, w dużej mierze dzięki mojemu bratu Zbyszkowi, który podarował mi przepiękną, pachnącą choinkę :). Dziękuję Ci bardzo, sprawiłeś nam ogromną radość :). Do późnych godzin nocnych wraz z córką dekorowałam naszą tymczasową chatkę...Wyszło całkiem, całkiem a nawet rzekłabym cudnie. Mam nadzieję, że jeśli jutro nasz pies Elmo przemówi ludzkim głosem też powie,że mu się podoba :). Jak na razie wielce interesują go słomiane gwiazdki na choince. Zjadł już dwie xD. A jak tam Wasze zwierzaki? Życzę Wam radości, miłości, zdrowia i odrobinę szaleństwa (co by nie było zbyt nudno), Mikołaja z zasobnym workiem i mnóstwa pyszności! Poniżej kilka fotek naszej chatynki :]






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz