środa, 31 grudnia 2014

W Nowym Roku Życzę Wam...



W nadchodzącym Nowym Roku Życzę Wam :
By kręte ścieżki życia się prostowały,
a ścieżki proste nigdy się nie kręciły.
By Ci,którzy muszą walczyć
wygrywali każdą bitwę,
a Ci,którzy żyją życiem łatwym,prostym i przyjemnym nigdy walczyć nie musieli. 
Niech ludzie,których spotkacie na swojej drodze
nim ujrzą źdźbło w Waszym oku
najpierw dostrzegą belkę w swym własnym.
Niech Dobro zwycięża nad złem
i niech towarzyszą Wam: Wiara,Nadzieja i Miłość.


Jesteście moją blogową Rodziną : ). Fajnie,że jesteście bo dzięki Wam jestem i ja : ). Dziękuję : ).
                    Wasza Mitania : )

40 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie i pozdrawiam również-z samiuśkiego centrum Wielkopolski : ).

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne życzenia!!!
    I tobie Moniko życzę aby nowy rok przyniósł ci samo dobro-nowe możliwości,nowe przygody,nowe znajomości,pasje,marzenia i nadzieje :)
    Szczęśliwego...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,dobro to właśnie to czego potrzebuję najbardziej : ). Szczęśliwego dla Ciebie : ).

      Usuń
  4. Dziękuję za piękna życzenia, oby te życzenia spełniły się także i dla Ciebie. Wszystkiego dobrego Moniko w tym nowym roku dla Ciebie i Twoich bliskich:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo : ) Wysyłam do Ciebie samą pozytywną energię na ten Nowy Rok : ).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ogromnie : )Dla Ciebie również samych wspaniałości na każdy dzień Nowego Roku : )

      Usuń
  6. Mitaniu, życzę Ci wszystkiego, co najlepsze !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ELIS : ) Posyłam do Ciebie samą pozytywną energię na każdy dzień Nowego Roku : ) : ) : ). To co robisz jest niezwykle inspirujące i piękne i chcę się tym cieszyć przez kolejny rok : ). Pozdrawiam pięknie,pomimo tego,że nowy rok powitał nas odwilżą i szaro-burą pluchą ; )ale co tam : ) damy radę : ) bo jak nie my to kto ?

      Usuń
  7. Piękne życzenia, i Tobie tego samego, by pchało się to szczęście wszystkimi otworami do twojego domu, tego nigdy dość, ściskam mocno w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski Uleńko także dla Ciebie i Twojej pięknej rodzinki : ).

      Usuń
  8. Mam takie blogowe zaległości, że szok! Ale jestem i chcę Ci życzyć wszystkiego najlepszego w 2015 roku :-)
    Buziole :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie,że jesteś : ).Zaległości na pewno w nowym roku nadrobisz : ). A jak tam remont,już skończony? : )

      Usuń
  9. Również moc najlepszych życzeń w Nowym Roku! Gorące pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak. Niech wiara, nadziej i miłość nie odstępuje od Ciebie ani na krok!
    Niech ten rok wypełnią same dobre dni!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie : ). Jak dobrze,że są na świecie tacy ludzie jak Ty : ).

      Usuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i dla reszty ludków :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i moich ludków : ). Ściskam ogromnie : ).

      Usuń
  12. Szczęśliwego nowego roku ! Fajny blog ! Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog też jest fajny : ). Powiem więcej,dzięki Tobie się ocknęłam,że nie samym szyciem człowiek żyje : ). I mam noworoczne postanowienie :odnaleźć na nowo swój styl,który gdzieś zagubiłam : )Pewnie gdzieś tam leży pod tymi stertami rozlazłych legginsów ; ) Ale go odnajdę ! Dzięki wielkie : ).

      Usuń
  13. Spełnienia marzeń i planów w tym nowym roku Ci życzę, kochana. Tych małych i tych dużych. Energii do pracy i fantastycznych pomysłów! Niech Ci zawsze leci z górki.:)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,różnie to z tymi górkami u mnie bywa : ). Czasem za jedną górką pojawia się kolejna,a jedna bardziej stroma od drugiej,ale jak to mówią : co nas nie zabije,to nas wzmocni : )Dziękuję za piękne życzenia : ). Ściskam : ).

      Usuń
  14. Dziękuję za życzenia;)Życzę Pani tego samego oraz by szycie nigdy się nie znudziło;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. samych wspaniałości na ten Nowy Rok, wielu inspiracji, szczęścia i opieki dobrych aniołów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo : ). Ogromnie się cieszę,że mnie odwiedziłaś : ). Dzięki temu ja teraz mogę podpatrywać jak Poznań szyje : ). Bo moja Kłodawa to kompletnie nieszyciowa jest ; ). Pozdrowionka : ).

      Usuń
  17. Wzajemnie wszystkiego co naj naj! Właśnie zauważyłam, że jestem na Twojej liście odwiedzanych blogów, dziękuję! Ależ się ucieszyłam już na samym początku roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : ))). Nie musisz dziękować-sama na to zapracowałaś : ). Już nie mogę się doczekać jak zaczniesz śmigać na nowej maszynie : ). Pozdrowionka : ).

      Usuń
  18. Moniko, pięknie napisane życzenia. Ja również życzę Ci, aby ten rozpoczęty już rok przyniósł Ci samo zadowolenie i spełnienie. Niech Twe rączki tworzą nadal, bo cuda spod nich wychodzą:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje rączki też tworzą piękne rzeczy : ). Tak piękne,że czas uwolnić je z szuflady i wypuścić w świat nie tylko wirtualny : ). Uściski posyłam.

      Usuń
  19. Moniko życzę wygranej walki w końcu do czterech lat sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie : ) i tego właśnie będę się trzymać : ). Pozdrowionka : )

      Usuń
  20. Dziękuję za tak piękne życzenia...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń